Informatie voor zakelijke inkopers en bestellingen
Ben je op zoek naar nieuwe agenda’s, planners en kalenders voor jouw bedrijf, organisatie of instelling? Of je je team nou wilt ondersteunen met onze planhulpmiddelen of op zoek bent naar unieke relatiegeschenken, bij ons ben je aan het juiste adres voor het meest brede, aantrekkelijke aanbod en een zorgvuldige, correcte levering.
Van bestellen tot beginnen met plannen:
Hieronder delen wij een overzicht van onze werkwijze en zetten wij uiteen wat je kunt verwachten als je bij ons je bestelling plaatst, tot aan de levering van de bestelling.
Het plaatsen van je bestelling:
Het bedrijfsmatig bestellen van meerdere agenda’s en planners gaat net zo gemakkelijk als het bestellen van een agenda of planner voor jou persoonlijk. Je kunt de gewenste aantallen gewoon in je winkelwagentje plaatsen en je bestelling afronden op de kassa-pagina. Je hebt geen account of voorafgaande toestemming nodig om je bestelling bij ons te kunnen plaatsen.
Zakelijke inkopers die grotere aantallen agenda's, planners of kalenders nodig hebben voor hun organisatie kunnen profiteren van een leuk voordeel: bij een bestelling van 25 stuks of meer ontvang je 10% korting op het orderbedrag. Deze korting wordt automatisch toegepast op je order voordat je deze afrekent.
Voor jou als zakelijke klant kun je gebruikmaken van dezelfde betaalmethoden zoals je die privé ook gewend bent:
- iDeal
- Bancontact
- KBC/CBC betaalknop
- Trustly
- PayPal
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je vrijwel direct een orderbevestiging in je inbox met daarin een overzicht van de bestelde artikelen. Zo weet je zeker dat je bestelling in goede orde bij ons is doorgekomen. Heb je na een half uur na het plaatsen van je bestelling nog steeds geen orderbevestiging mogen ontvangen? Check dan ook je spam box of je map met ongewenste berichten. Staat de orderbevestiging daar ook niet in, neem dan contact met ons op om je bestelling te verifiëren.
Orderverwerking en verzending:
De levering van je bestelling is razendsnel, zorgvuldig en altijd voorzien van tracking. Na het plaatsen van je bestelling gaat ons team zo snel mogelijk aan de slag met het verzamelen van de door jou bestelde artikelen in ons eigen magazijn en worden deze klaargemaakt voor verzending. Je bestelling wordt vervolgens zorgvuldig en met aandacht verpakt in de verzenddoos en verstuurd met DHL. Je bestelling wordt op doordeweekse dagen meestal binnen 24 uur na het plaatsen van je bestelling door ons verzameld en klaargemaakt voor verzending. Veruit de meeste bestellingen worden dezelfde dag nog ingepakt en overgedragen aan DHL. Zodra wij het verzendlabel hebben aangemaakt bij DHL ontvang je van ons een mail met daarin de aankondiging dat wij je bestelling hebben ingepakt en het trackingnummer van de zending.
Met een gemiddelde doorlooptijd van 1-2 werkdagen bij DHL kun je uitgaan van een snelle bezorging van je bestelde artikelen. Let op, DHL bezorgt ook op zaterdag en in de avond.
Gedurende het complete verzendproces blijf je goed op de hoogte van de actuele verzendstatus door de trackingupdates die wij naar jou sturen en de updates van DHL. In de mails en de tracking pagina van DHL kun je zien op welke datum en in welk tijdvak verwacht wordt dat de bezorger bij jou voor de deur staat. Komt dit verwachte bezorgmoment niet uit, bijvoorbeeld omdat je bedrijf gesloten is? Dan kun je via de tracking mails en op de tracking pagina van DHL een ander bezorgmoment of -dag afspreken. Door deze combinatie van up-to-date verzendinformatie en flexibiliteit is de kans op een mislukte bezorging uitermate klein.
Contact en klantenservice:
Heb je vragen over ons assortiment, gaat er onverhoopt toch iets mis met de bezorging van de zending, of is je bestelling niet compleet of incorrect geleverd? Geen zorgen, neem altijd contact op met onze klantenservice via één van de onderstaande contactopties en wij zorgen altijd voor de meest passende oplossing. Vermeld in je bericht altijd je ordernummer en de naam waaronder je besteld hebt, dit maakt het ons zo eenvoudig mogelijk om je bestelgegevens te vinden, waardoor jij sneller en correcter kan worden geholpen. Voeg indien van toepassing ook foto’s van je zending toe ter verduidelijking. Ons team reageert zo snel mogelijk op je bericht.
Contactopties
Neem contact op met onze klantenservice via een van de onderstaande kanalen. Ons team staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te ondersteunen bij problemen.
Stuur een appje naar onze klantenservice, deze contactoptie is ideaal als je een foto wilt meesturen bij je bericht.
Stuur een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld in je bericht indien van toepassing het ordernummer en de naam waaronder je besteld hebt.
Bellen
Onze telefonische klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Bel ons en krijg direct hulp van een van onze medewerkers!