VEELGESTELDE VRAGEN
Bekijk onze veelgestelde vragen voor snel antwoord op de meest voorkomende vragen. Zo vind je gemakkelijk de informatie die je zoekt!
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij doen er alles aan om je bestelling zo snel mogelijk te laten bezorgen. Bestel je op werkdagen voor 14.00 uur en woon je in Nederland, dan wordt je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag al bij je bezorgd. Woon je in België? Dan is je bestelling gemiddeld 2 tot 4 werkdagen naar je onderweg.
Voor verzendingen naar andere landen gelden langere levertijden.
Zodra wij je zending hebben aangemeld bij DHL, ontvang je een mail met daarin de tracking code van de zending die naar je onderweg is. Raadpleeg deze informatie om te zien wat de actuele bezorgstatus van je bestelling is.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen die door ons als brievenbuszending verstuurd kunnen worden naar een adres in Nederland hanteren wij een verzendtarief van €3,99.
Voor alle bestellingen die naar een adres in Nederland verstuurd worden en niet door de brievenbus passen hanteren wij een verzendtarief van €4,99.
Voor alle zendingen naar België brengen wij een verzendtarief van €6,99 in rekening.
Voor verzendingen naar andere landen brengen wij hogere verzendkosten in rekening, zie ons verzendbeleid.
De verzendkosten die wij in rekening brengen, zie je toegelicht worden voordat je je bestelling afrond op de kassa-pagina.
Hoe kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
Is het artikel wat je besteld hebt toch niet helemaal wat je zocht of ervan verwachtte? Geen probleem, je kunt het artikel ruilen en/of retourneren door je artikel(en) binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden in ons retourportaal via de onderstaande link:
Start je retourzending: https://dehobbit.shipping-portal.com/rp/
Door gebruik van het retourportaal kun je de aangemelde artikelen voor een gereduceerd verzendtarief van €1,99 naar ons retourneren met DHL en kunnen wij jouw retourzending volgen. Let op, de retourkosten van €1,99 zijn voor eigen rekening en worden na het verwerken van je retourzending of bij het ruilen van een artikel niet door ons terugbetaald.
Meer weten over ons retour- en terugbetalingsbeleid? Klik dan hier.
Welke betaalmethode kan ik gebruiken?
Momenteel bieden wij in onze webwinkel de onderstaande betaalmethoden aan:
- iDeal
- Bancontact
- KBC/CBC betaalknop
- Klarna: betaal later
- PayPal
- Trustly
- Billie (zakelijk bestellen op factuur)
HEB JE NOG VRAGEN?
Heb je vragen over een product of bestelling, of is er een probleem met je ontvangen zending? Neem contact op met onze klantenservice via een van de onderstaande kanalen. Ons team staat voor je klaar om je vragen te beantwoorden en je te ondersteunen bij problemen.
Stuur een appje naar onze klantenservice, deze contactoptie is ideaal als je een foto wilt meesturen bij je bericht.
Stuur een e-mail naar onze klantenservice. Vermeld in je bericht indien van toepassing het ordernummer en de naam waaronder je besteld hebt.
Bellen
Onze telefonische klantenservice staat klaar om al je vragen te beantwoorden. Bel ons en krijg direct hulp van een van onze medewerkers!